نماینده ولی فقیه در مازندران:

سازمان قضایی نیرو‌های مسلح جامعه را به سمت عدالتخواهی پیش برده است

ساری-نماینده، ولی فقیه در مازندران  حوزه کاری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح  خروجی‌اش در بین همه جامعه مشهود است، که با افزایش توجه به معنویات، جامعه به سمت عدالت‌خواهی پیش رفته است.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۰۸
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
سازمان قضایی نیرو‌های مسلح جامعه را به سمت عدالتخواهی پیش برده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران و هیات همراه با آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی در مازندران به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار کرد.

 آیت الله محمدی لائینی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، گفت: نیرو‌های مسلح به‌علت اهمیت در جایگاه خود دارای نهاد‌های مختلفی است، و تعریف شدن سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نشان‌دهنده اهمیت این بخش است.

آیت الله محمدی لائینی دوری از تخلف و فساد توسط نیرو‌ها را ضروری دانست و افزود: ورودی مولفه‌های جرم در این بخش دردآور است، اینجا نیاز به نیرو‌هایی متعهد دارد که اهل کج‌روی، جرم و جنایت نباشند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران درادامه اضافه کرد: پرونده‌های این سازمان از لحاظ کمی و کیفی مورد توجه است، پس نیاز به توجه کافی از جانب مسئولان عقیدتی سیاسی و نظارتی دارد، انجام کار فرهنگی در این بخش که منجر به افزایش بار ایمانی و ارزشی می‌شود ضرورت دارد.  

آیت الله محمدی لایئنی با تصریح بر اینکه مردم از نیرو‌های مسلح توقع زیادی دارند چرا که این نیرو‌ها سدی در مقابل وقوع جرم هستند، خاطرنشان کرد:حتی یک تخلف در این بخش مهم است، لذا برای جلوگیری از جرم باید چشم‌اندازی برای وضعیت بهینه نیرو‌های مسلح تعریف شده و طبق آن عمل شود.

به گفته نماینده، ولی فقیه در مازندران  حوزه کاری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح  خروجی‌اش در بین همه جامعه مشهود است، که با افزایش توجه به معنویات، جامعه به سمت عدالت‌خواهی پیش رفته و شاهد کاهش چشمگیر جرم و تخلف خواهیم بود.

آیت الله محمدی لائینی در پایان افزود: کار مکتب شهید سلیمانی جلوی خطر را گرفتن از بیرون کشور است، جلوگیری از خطرات در درون کشور کارش نیست این مسئولیت بر عهده سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است که باید جلوی فساد داخل مجموعه گرفته شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار